Än en gång modererad...

Endast registrerade kan skriva men ALLA kan läsa här.

Moderator: Forumgruppen

Än en gång modererad...

Inläggav byggare.bob » ons 26 dec 2012, 18:29

HBK, denna fantastiska och underbara klubb (för inbördes beundra) drämde till med stora släggan då jag svarade på ett inlägg, där man efterfrågade mer information från en medlem. Jag visste att medlemmen som efterfrågades hade modererats och skrev därför att vederbörande var avstängd och därför inte kunde svara. Bums fick jag ett svar från allas vår Kenth som bara skrev "Lögn". varpå jag svarade att det hade varit bra om detta i så fall gick fram till den modererade. Två minuter senare fick jag ett mail från Håkan där han kortfattat skrev att jag modererats pga av jag inte följt stadgarna.

Efter hans meddelande svarade jag kort att jag i så fall begärde mitt utträde och bad om återbetalning av medlemsavgiften för 2013 som jag tyvärr hunnit betala in under början av dec.
Har fortfarande inte fått något svar på detta så jag förmodar att mina 100:- kommer väl till pass för någon av webbarna.

Jag tycker det är ynkligt att bra stänga av folk på detta sätt, det visar på en oförskämdhet som bara kan uppstå bland gänget av webbare inom HBK. Det visar ju också tydligt vem det är som har makten och bestämmer inom HBK. Styrelsen verkar enbart som marionetter.

Vad som är mest bedrövlig när något sådant händer är känslan av en total maktlöshet som lägger sig över en som ett svart skynke. Man har inte skuggan av en chans att försvara sig. Skulle jag bara komma på tanken med ett inlägg, hade bläcket inte ens hunnit torka innan det tagits bort.
Här kan man verkligen prata om diktatur och som Palme en så dessa förbannade kreatur som sköter detta.

Ha försökt skriva detta på gästformuet men där har hag ingen access.

Aldrig mera HBK....för min del.
byggare.bob
HBF-medlem
HBF-medlem

Re: Än en gång modererad...

Inläggav lrsjnssn » ons 26 dec 2012, 23:45

Jo, så går det till i de "finare" kretsarna. De kanske ville "fira" massavstängningen 2008, som också skedde i december, eller så tyckte de att de började bli ringrostiga.
Men när jag begärde mitt utträde ur HBK:s tjusiga klubb p g a moderering, så begärde jag tillbaka de resterande pengarna för året, som uppgick till den "svindlande" summan av 16 kr. Efter en massa mejlbombardemang fick jag tillbaks dem av Janne Ekan. Bara hälsa från LaBri, som ett "prejudikat".
lrsjnssn
HBF-medlem
HBF-medlem

Inläggav byggare.bob » tor 27 dec 2012, 12:16

@ Inte medlem efter 2012
Du kan ju maila mig så får du mer info.
byggare.bob
HBF-medlem
HBF-medlem

Inläggav byggare.bob » tis 01 jan 2013, 19:35

Så där ja,
då var jag befriad från censorerna på HBK. Kontot är nu nerstängt och avslutat.

Och du Gunnar, nu vet du också vem Byggare Bob är, eller hur? Så slipper du döja dig bakom signaturen "Ej medlem efter 2012"

Väntar då bara på återbetalningen av den inbetalda avgiften för 2013.
Byggare Bob
byggare.bob
HBF-medlem
HBF-medlem

Inläggav byggare.bob » tis 01 jan 2013, 22:18

Till: Inte medlem 2013
Snacka om PUCKAD. Verkar för din del vara att kasta sten i glashus.
Till och med jag börjar tvivla på att det är G bakom signaturen. Anledningen är språket som används. För att uttrycka sig så vulgärt, enstavigt och andefattigt, skulle man kunna förmoda att det bakom signaturen finns en ohyfsad tölpaktik person med synnerligen bristfällig skolgång som för att synas i debatten, tvingas använda sig av märkliga formuleringar och lustiga invektiv.

För övrigt var du tidigare inte intresserad att maila mig men nu låter det annorlunda. Avslöja vem du är eller sluta med dina tramsiga inlägg.
BB
byggare.bob
HBF-medlem
HBF-medlem

Återgå till Forumgästbok