Gick inte!

Endast registrerade kan skriva men ALLA kan läsa här.

Moderator: Forumgruppen

Gick inte!

Inläggav Väninnan » mån 12 mar 2012, 20:54

Trodde jag skulle kunna komma in HBK och få kommunikation med medlemmar men det gick inte. Censorerna är som hökar på mig. Försökte få igång en tråd typ "Ny här".. "Vill köpa husbil vad har ni för tips." Det kom bara ett seriöst svar. En kvinna med stor husbil som menade väl samt en gammal seglare som ifrågasatte min uppgivna masthöjd. De andra två-tre luktade avundsjuka. (Jo pöten från Tjörn var med och tackade). Jag försökte svara de två seriösa men det gick inte.. alla mina fyra försök har modererats. Är det en ideell förening som håller på så? Vad skall de två som svarat mig tro om mig som inte ids replikera? Skall åka till årsmötet och tala närmare med de två-tre värsta webbarna.. de får allt ha en bra förklaring. Jo jag är betalande medlem fast inkognito, säger inte ett pip.. (bara läser och njuter av SM i Dyslexi och Särskrivning) På så sätt kan jag utan problem närvara på årsmötet med rösträtt samt vara "intresserad" och försöka så lite split i förträffligheten.

Det som gör mig lite hängig är att jag inte kan skriva i Gästboken här ty jag har inte fått något lösenord. Skulle vara kul att få vara med och slänga käft med de andra.

Hälsningar/Väninnan

PS Min väninna har gått ur idiotklubben. Hon har nu beställt en backkamera (inkl montage) och avser att åka nedåt Frankrike när som helst. Hon tänker sätta ner sina bopålar i Cap d´Adge en tid och hoppas få träffa husbilsfolk utan HBK-dekal. DS
Väninnan
HBF-medlem
HBF-medlem

Re: Gick inte!

Inläggav lrsjnssn » tis 13 mar 2012, 13:50

Har du förvägrats lösenord för Gästboken, eller har du inte kontaktat adm i ärendet? Får du skriva här borde du ju få skriva även i Gästboken.
lrsjnssn
HBF-medlem
HBF-medlem

Inläggav kurtb » tis 13 mar 2012, 18:38

Om du kontaktar Admin så tror jag att du får lösenordet så att du kan "käfta" på Forumet.
Hls Kurtb.
kurtb
HBF-medlem
HBF-medlem

Inläggav småläningarna » tis 13 mar 2012, 19:24

Jag kan inte heller skriva. Har pm:at om detta men ännu inte fått något svar.
Tänkte med att om jag kan skriva här borde jag väl få vara där med, verkar ju vara väldigt mycket olika personer där menar jag :roll:
småläningarna
HBF-medlem
HBF-medlem

Inläggav kurtb » tis 13 mar 2012, 19:29

ADMIN! Varför kan du inte ge dom lösenordet? Maila mig i så fall// Kurt.
kurtb
HBF-medlem
HBF-medlem

Inläggav Väninnan » ons 14 mar 2012, 23:02

Läste i gästboken att en medlem fick fem inlägg censurerade. Samma här, jag har skrivit fyra fina inlägg i en tråd jag skapat själv, inlägg som följer trådens ämne, inget har tagits in. Jag får inte ens svar på varför de inte tagits in. Tror webbarna är paranoida och kan läsa sig till skribenter som är starka och som möjligen kan vilja rubba deras cirklar. Jag har meddelat dem att jag tänker föra fram frågan på årsmötet om jag inte dessförinnan får en godtagbar förklaring.
Väninnan
HBF-medlem
HBF-medlem

Inläggav Väninnan » sön 18 mar 2012, 18:59

Sådärja, nu har min kompis Seglare åkt ut. Som ovan sagts modererades alla inlägg inklusive de i den egna startade tråden. Det kom upp en ruta : "Du är avstängd" mm. Kontonamnet och den startade tråden var kvar (det kan man se om man inte loggar in) men man kommer inte vidare, bara att logga ut. Via mail är begärt att kontot skall raderas helt.
Stackars HBK-funktionärer och Webbare ni måste må oerhört dåligt när ni gör på detta viset. Det roliga är ju vilket huvudbry ni måste ha för att hitta "Seglares" andra konto som HBK-medlem. :D

Hälsningar/Väninnan
Väninnan
HBF-medlem
HBF-medlem

Inläggav småläningarna » mån 19 mar 2012, 10:13

Hej Väninnan!

Tyvär är det inte så svårt för dom att hitta om dom vill.
Som admin och troligen även moderator så kan dom se alla IP-nummer.
Så har man tex två konton och är inloggad eller skrivit något har dom med största sannolikhet full koll på detta.
Om dom nu orkat bry sig tillräckligt mycket för att titta efter.
/småläningarna
småläningarna
HBF-medlem
HBF-medlem

Inläggav Väninnan » tis 20 mar 2012, 18:13

thihi Seglare är en gammal vän som loggade in på annans dator (kanske min?) som redan är svartlistad hos HBK-krämarna. Syftet med hans inloggning var att se hur fort man åkte ut. Han skrev inget som strider mot reglerna, förmodligen såg de sambandet med den punktmarkerade datorn och stängde av honom. Ett klart brott mot yttrandefriheten, datalagen och annat jag inte ids kommentera. Struntar även i vilket för jag är övertygad om att idioterna i HBK är rökta nu. Beteendet tyder på panik!
Väninnan
HBF-medlem
HBF-medlem

Återgå till Forumgästbok