Hallå!!!

Endast registrerade kan skriva men ALLA kan läsa här.

Moderator: Forumgruppen

Hallå!!!

Inläggav Väninnan » mån 05 mar 2012, 23:27

Läser ni inte vad jag skriver?? Är ni lika korkade som de ni häcklar? Föreslog inte jag att ni skulle avstå från alla invektiv och i stället komma med något konstruktivt för att eliminera HBK? Hur tänker ni som går i polemik med ADAM? Hajar ni inte att han bara driver med er... han måste ju pinka på sig av skratt när han läser era mothugg...
Väninnan
HBF-medlem
HBF-medlem

Re: Hallå!!!

Inläggav Zubac » tis 06 mar 2012, 00:01

Skulle tro att folket här är ännu mera korkad än dom på andra sidan...för fortfarande efter 4år så har inte hänt något..och jag håller med ,dom bara inte pinkar på..dom vrider sig av skratt..liksom jag... :lol: :lol:
Användarvisningsbild
Zubac
HBF-medlem
HBF-medlem

Inläggav lrsjnssn » ons 07 mar 2012, 21:42

Har du kommit med någon konstruktiv kritik själv? undrar jag - Lasse fd 4490. Jag tycker faktiskt jag bidragit rätt mycket med den varan.
lrsjnssn
HBF-medlem
HBF-medlem

Inläggav Väninnan » tor 08 mar 2012, 00:41

Är ovanstående inlägg riktat mot mig eller Zubac? I förstnämnda fall tvingas jag i så fall konstatera att du inte läst mina inlägg. Jag tycker att jag kommit med sakliga kommentarer och ett par konstruktiva förslag. Har dock gett upp nu och skriver inget mer. Tjänar inget till. Den här siten vill inget annat än att tjafsa om några uteslutna. Förmodligen har man, precis som jag, varit kritisk och åkt ut. Ger man sig in i leken får man leken tåla, inte vara bitter och gnälla. Men som sagt, tjänar inget till så nu slutar jag här och går in i HBK igen. Det finns trots allt en del matnyttigt där bland allt trams.
Väninnan
HBF-medlem
HBF-medlem

Inläggav lrsjnssn » tor 08 mar 2012, 09:50

Good luck!
lrsjnssn
HBF-medlem
HBF-medlem

Återgå till Forumgästbok