Gästbok/formalia

Endast registrerade kan skriva men ALLA kan läsa här.

Moderator: Forumgruppen

Gästbok/formalia

Inläggav Väninnan » mån 23 jan 2012, 17:40

Kommer inte in på rubricerade forum så jag tvingas skriva här i hopp att någon/några av webfjantarna i HBK läser här.
Det är synnerligen frustrerande att jag inte kan skicka ett enda meddelande/inlägg/svar utan att skylten kommer upp som meddelar att jag skall kontrolleras. Inget av mitt material publiceras trots att det inte strider vare sig mot stadgar, etik eller normalt uppförande. Senaste var en, visserligen, fjolletråd insänd av Stollen att HBK är toppen mm.. blabla. Det kom fyra-fem inlägg i samma anda plus de vanliga fåntrattarna som tackade varandra. Själv tyckte jag det var en löjlig tråd så jag skrev en fråga om huruvida detta var ett skämt eller rentav ironi... men det censurerades bort. Man tvingas konstatera att man inte på något sätt kan komma med synpunkter och ser därför heller ingen anledning till att vara med i "klubben" längre. Läser man sedan citatet gällande Boråschdamen och funderar över hennes språkbruk förstår man ju vilka kvaliteter som fordras av en valberedning och därmed nivån på dess föreslagna kandidater.
Hälsningar/Väninnan
Väninnan
HBF-medlem
HBF-medlem

Re: Gästbok/formalia

Inläggav lrsjnssn » mån 23 jan 2012, 19:14

Hej väninnan!

Jag tog mig friheten att lägga in ditt inlägg i Gästbok. Hoppas du inte misstycker, men nu kommer webbarna garanterat att läsa det.

mvh Lasse fd 4490
lrsjnssn
HBF-medlem
HBF-medlem

Inläggav Väninnan » mån 23 jan 2012, 20:40

Hej själv...

Nä bara bra dessutom... gästbok/formalia är mycket slagkraftigare än den här delen. Kommer inte in där.. antingen vet jag inte hur man gör eller också fordras ett speciellt lösenord som jag inte har.

Är själv f.d medlem, nummer nåt på 6000, men straffade ut mig själv för ett år sedan ty jag tyckte det blev för infantilt... bonnigt och vulgärt på ren svenska. Medelålden är ju rätt hög och medelvikten ännu högre, dessutom tycks det supas en hel del så jag såg inga gemenskaper med klubben. Klubben torde nog tjäna på att rösta in och tillsätta lite mer utbildat och erfaret folk och höja nivån till en riktig förening men det är väl inte syftet. De tycks vilja ha det som en liten privat förening med en massa lismande jasägare och casha ut lite stålar till sig själva. Men herre jösses det är ju ändå småpengar vi talar om.. 8-10 personer som skall slåss om en mille per år... Ok principiellt är det ju felaktigt eftersom det kallas förening så vi kan ju fortsätta att skoja med dem.. Det är rätt kul .. är beteendeintresserad i det civila och har mina favoriter bland medlemmarna/skribenterna.

Väninnan
Väninnan
HBF-medlem
HBF-medlem

Inläggav lrsjnssn » mån 23 jan 2012, 21:51

Hej i igen väninnan!
Komma in och läsa i Gästbok måste du kunna. Det gör ju höga vederbörande i HBK; det verkar rentav som de älskar att läsa där. När någon skrivit ett nytt inlägg där, dröjer det inte många minuter förrän de känner till det.
Men för att skriva där krävs lösenord. Det är bara att kontakta adm.
Jag gick ur HBK frivilligt efter en urbota korkad moderering. Jag fick inte fråga varför ett visst ämne var bortplockat. Jag vill minnas att det handlade om att kunna rösta via forumet, men det var jättetjänsligt. Däremot kan man diskutera hundnamn, gratulera hundar på deras födelsedag osv utan moderering. Men ve den som har synpunkter på själva klubben.

Lasse fd 4490
lrsjnssn
HBF-medlem
HBF-medlem

Inläggav Sula » lör 28 jan 2012, 15:22

Titta/läs Gästboken ,,,, Den borde de som betalar till HBK ha läst först innan betalning (mh4)
Sula

Inläggav Zubac » lör 28 jan 2012, 19:21

Sula skrev:Titta/läs Gästboken ,,,, Den borde de som betalar till HBK ha läst först innan betalning (mh4)

Hur skall dom göra det,när dom har ögonbindel för ögona :lol: :lol:
Användarvisningsbild
Zubac
HBF-medlem
HBF-medlem

Inläggav Sula » sön 29 jan 2012, 16:00

Du Zubac,,,kan säkert se mellan.. fingrarna....= de vet att HBK är som de är,,,men de bet.sin 100 lapp för att få läsa..Ledningen ,vart stålarna tar vägen ,hur HBK sköts, de e märkligt, de ski--r i den biten....F-n va lustigt..att de inte skäms att fara omkring med dekal på gangsterfasoner och en s.k. egen namnuttryck HBK som inte gör rätt för si g gentemot myndigheter eller folk..... :evil: (mh4)
Sula

Återgå till Forumgästbok