Dödläge !!

Endast registrerade kan skriva men ALLA kan läsa här.

Moderator: Forumgruppen

Re: Dödläge !!

Inläggav lrsjnssn » tis 15 nov 2011, 15:39

Sula skrev:Finns det ingen (mh4) dödspilot som kan störta i HBK, är tydligen enda rätta... :evil:

HBK:s styrelse kommer att, om inte utrota sig själv, så i alla fall decimeras betydligt. Likadan verkar tendensen vara bland övriga med förtroendeposter. Facit så här långt:
Styrelsen: Två avhoppade
Kommungruppen: Två avhoppade
Valberedningen: En avhoppad
Den direkta orsaken kan man naturligtvis spekulera över. Men ordförande LL:s aggressivitet har säkert en stor del i det hela, en aggressivitet han gav utmärkt exempel på i sitt referat av RMF:s bildande på Elmia. En aggressivitet han också visat i mejlväxling med mig. :x
lrsjnssn
HBF-medlem
HBF-medlem

Inläggav Sula » ons 16 nov 2011, 18:25

Ja jag bara väntar på RMF-s skall bli klart . En organisation med stabil grund ,som står med båda fötterna på jorden,de du .. :P (mh4)
Sula

Inläggav Sula » tor 17 nov 2011, 12:12

Tack Anders W. för att du finns ,och håller i rodret... :? (mh4)
Sula

Inläggav lrsjnssn » tor 17 nov 2011, 21:39

Jo,håller med!
lrsjnssn
HBF-medlem
HBF-medlem

Inläggav Sula » fre 18 nov 2011, 12:29

Vi lär väl inte komma längre,utan får avvakta = bida vår tid.Jag tror ju att det kommer gott av det hela.Finns ju gott om duktiga som kan ro det hela iland.. (mh4)
Sula

Inläggav Zubac » ons 30 nov 2011, 10:12

Sula skrev:Vi lär väl inte komma längre,utan får avvakta = bida vår tid.Jag tror ju att det kommer gott av det hela.Finns ju gott om duktiga som kan ro det hela iland.. (mh4)

Den tiden blir bara längre och längre...om man tänker sig att 2007..2008..2009..2010..2011..har inte hänt mycket,och det lär inte hända 2012 heller...det ända som har hänt,att Vi som skriver här ibland blir förklarade som banditer och kverulanter av HBK´s medlemmar :lol:
Användarvisningsbild
Zubac
HBF-medlem
HBF-medlem

Inläggav lrsjnssn » ons 30 nov 2011, 12:09

Jag tror det skulle kunna hända något, om man kunde få en tidning att rota i det hela, som någon skrev i någon kommentar på Ölandsbladets websida. Om någon orkar ta på sig att kontakta någon större avisa och - nota bene - få de intresserade -vilket förmodligen kräver sin man - då skulle något kunna hända. Men denne man är inte jag - orkar tyvärr inte hålla på med skiten. Vad tror ni andra?? :?:
lrsjnssn
HBF-medlem
HBF-medlem

Inläggav kurtb » tor 01 dec 2011, 00:13

Håller fullständigt med ovanstående inlägg. Men man skall ha klart för sig att:

OM MAN SPOTTAR PÅ STENEN VARJE DAG SÅ BLIR DEN VÅT!
kurtb
HBF-medlem
HBF-medlem

Inläggav Zubac » tor 01 dec 2011, 08:43

kurtb skrev:Håller fullständigt med ovanstående inlägg. Men man skall ha klart för sig att:

OM MAN SPOTTAR PÅ STENEN VARJE DAG SÅ BLIR DEN VÅT!

Tja min bäste Kurt....visst kan man tro på ordspråk men i den här fallet så stämmer inte det!Den stenen HBK blir aldrig våt oavsett hur mycket Vi spottar på den!Har dom som styr samma tankegång som en viss person i "min"stad,då blir aldrig nån förbättring i HBK till en bättre och demokratisk styrd klubb utan modereringar ,censureringar och uteslutningar !
Användarvisningsbild
Zubac
HBF-medlem
HBF-medlem

Inläggav kurtb » fre 02 dec 2011, 00:56

Ja Zubac, tyvärr har du nog rätt i vad du skriver. Med en ny styrelse o med nya webbar så kanske att klubben kan bli demokratisk. Men med tanke på vad som kommit fram så lär dom få svårt att göra upp med sin gamla ryggsäck.
Många kallar numera "klubben" för en SEKT och det är svårt att inte hålla med.
kurtb
HBF-medlem
HBF-medlem

FöregåendeNästa

Återgå till Forumgästbok